maandag 22 oktober 2012

138 Luieren

Wegens protest van mijn darmen stapte ik na het naar bed brengen van kabouter ook in mijn bedje. Wel wist ik eerst nog de vaatwasser uit te ruimen, in te ruimen, het grote spul met de hand af te wassen en alvast wat chloor in de toilletpot te gooien. Kon ik toch mooi even een potje trots zijn dat ik na mijn werkdag toch nog de huisvrouw wist uit te hangen. Tjonge, goed bezig!
Lekker gestrekt ging ik, kopje thee erbij, omanachtjaponnetje aan en breiwerkje onder de oksels. De poezen volgden en na nog geen vijf minuten vergezelde Thin Lizzy mij en knorde raak voor een knaak.
Mijn buikje vond het maar wát fijn, zo lang uit. En ik breidde de eerste toeren van het vestje. Uiteraard, de aanhouder wint. Maar breien gaat me nog wat makkelijker af, I'll stick to that en spin nog even verder mee met Lizzy.

4 opmerkingen:

Iets te roepen? Deel het!