donderdag 23 augustus 2012

Maak het voor Maud; Hip en handgemaakt.

De tijd is voorbij gevlogen en mijn blog en ik waren ook wat in de vakantiesferen, een tikkeltje minder actief op het blogfront. Een tikkeltje maar.
Maar er is werk aan de winkel, ik hoor ze zachtjes fluisteren, de schatten, opgeslagen in dozen.Hoor je het? Ongeduld...
Nog eventjes en we toveren ze weer tevoorschijn, prijzen ze een voor een, sorteren ze soort bij soort. Ohhh-en en ahwwww-en bij al het moois.
Dan denken we aan koningin grootoog, aan Maud. Want dat was waar het begon, bij dat kleine meisje die jullie allemaal wist te raken, allemaal wist aan te zetten tot actie. Actie voor haar, voor haar familie..

Elke dag denk ik eventjes aan haar en dan weet je, dat ze in je hart zit en daar niet meer weg gaat.
Ik kijk uit naar zaterdag 8 september. Dan ga ik al jullie spulletjes verkopen, wat zou het gaaf zijn als alles een plekje krijgt. Zou het lukken, om het bedrag te verdubbelen?

Voor wie nog iets wil toevoegen. Uiterlijk vrijdag de 7e van september moet ik de spulletjes binnen hebben. Maar wat staat er al fantastisch veel klaar.
Mocht je tijd en zin hebben, kom dan naar Zwolle, ik ontmoet jullie graag. En promoten jullie even mee?

Voor nu twee foto's van weer prachtige creaties.


2 opmerkingen:

  1. Hey die Lot, leuk om weer van je te horen. Ik heb hier ook nog wat liggen voor de Hip en Handgemaakt markt en ben de finishing touches iedere keer uit aan het stellen maar ben jou en koningin grootoog niet vergeten en ga er werk van maken zodat ik het volgende week ga versturen. En ja hoor ik ga zeer zeker nog even reclame voor je maken!
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend! Veel voorpret en een hele goede verkoop gewenst!!! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!