donderdag 24 mei 2012

108: rust

Wat een rust in huis. Kabouter ligt al lang en breed te slapen, mijn moeder is weer richting huis na een middag oppassen, Pee is aan het werk en ik lig op bed met mijn breiwerkje.
Morgen is de dag dat twee vriendinnen gaan trouwen en we zijn er vrijwel de hele dag bij. Wat een feest. Ik voel een gezonde spanning opkomen. Een bijzondere gebeurtenis en zo leuk om daar samen met andere vrienden getuige van te zijn. En het lijkt me hilarisch om kabouter in zijn giletje te zien. ( ja, ik zal een foto maken).

Trusten!

2 opmerkingen:

  1. Kom maar op met die foto, ben zeer benieuwd!
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier vandaag!

    P.S. en ben benieuwd naar de foto van kabouter-in-minigilet ... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!