zaterdag 12 mei 2012

100: Met de benen omhoog

Na een potje : "wie is de mol", in de stad tijdens een vrijgezellenfeest, keerde ik terug naar huis  Ik had nog nooit zoveel groepen vrijgezelle dames gezien. Perceptie of niet, dit was echt opvallend.. Van verkleed in gevangenispak tot aan zuster met cup tripple XX cup, huppelden voorbij. Bij ons feestje bleef dat achterwege tot grote opluchting van de bruid zelf.

Bij thuiskomst trof ik man en kind,  klaar voor de start om te gaan eten.Kabouter mopperde traditiegetrouw dat het voedsel niet vlot genoeg verscheen maar stopte daarmee toen hij zag wie de fiets tegen het huis zette. Ik kon gelijk aanschuiven, hoe luxe was dat?!
Na het eten maakte ik de tuin een stukje meer kind-proof met de invasie van visiste met of zonder kinderen in het vooruitzicht morgen. Om vervolgens de benen omhoog te gooien. Het breiwerkje kwam tevoorschijn en  ik deed helemaal niets meer behalve, insteken, omslaan..etc. Nog tien toeren en de volgende beschrijving in het patroon is bereikt..Voor de winter is hij klaar, echt waar ;-)
Het breien vormde een hele simpele honderdste 365dagen-blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!