dinsdag 24 april 2012

88: Poppie

Ik luisterde aandachtig naar haar inspiratie, haar energie. Plannen, dromen. Allemaal kwam het los na haar verblijf in het verre Afrika. Ik maakte het mee van "dichtbij", we belden, Skypten en ik zorgde voor het overhevelen van de centjes. Want pinnen doen ze daar niet zoveel.
En wat was ik trots.
En wat ben ik trots op dat wat nog gaat komen.
Daarom besloot ik haar vandaag te schilderen, naar aanleiding van een mooie foto.
Ik schilderde al zittend op de poef aan het salontafeltje. Terwijl Pee gluurde naar de voetbalwedstrijd. Ging ik op in de kleuren en het effect.
Gewoon een avondje schilderen. En ik was trots , ook wel een beetje op mezelf, dat ik het " gewoon" deed na een werkdag. Na een middag mensen te woord staan per telefoon, terwijl er in drie kiezen geboord was en de verdoving langzaam wegtrok. Dat was de extra uitdaging van deze dag:-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!