dinsdag 6 maart 2012

49 & 50; Poef!



De poef kreeg ik van de buurvrouw en hij wordt regelmatig gebruikt. Is het niet door ondergetekende, dan wel door de katten en als hij de kans zou krijgen, de hond. Maar dat mag hij niet. Alleen...direct onder de hoes zit de vulling en er komt natuurlijk een moment dat kabouter ontdekt dat ook hier een rits in zit. Dus er moest een hoes komen. Al was het alleen maar om de boel af en toe in de was te kunnen stoppen zonder de vulling eruit te hoeven halen.De tafel werd uitgeschoven, de naaimachine neergezet en met de basisstof  liep met een gordijn, een tijdje terug in de kringloop veroverd, naar de inloopkast om een bijpassende stof erbij te zoeken.
Ik bleek nog een restje stof te hebben van het gepimpte boxkleed. Het bleek een goede combinatie, al zeg ik het zelf.  Vandaag kocht ik klittenband voor de sluiting en zette deze om het geheel af te maken er gelijk in.
*Ik ben trots*


4 opmerkingen:

Iets te roepen? Deel het!