dinsdag 3 januari 2012

3: Slobberbroek

Als je tegen verwarmingen, tafels en banken moet hangen, als je op katten af moet stappen, krabpalen wilt knuffelen, tja...dan heb je wel een echte slobberbroek nodig.
 Kabouter kreeg er een aangemeten, de stof was geschonken door mijn naailesjuf. Of ik het stofje leuk vond, zeker wel! Voorgeknipt en wel ging het stofje mee naar het hoge noorden alwaar ik met mamamuis huiselijk aankeutelde, zij tekenend achter de laptop, ik klooide aan achter de naaimasjien. En hoppaa, was het broekje na een kleine aanpassing vandaag zomaar zo goed als af

4 opmerkingen:

  1. Leuk!! En wat een super lieve foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker broekje... en wat een lekker ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice!!! Komt eht toch nog goed met mijn lappie! Fijn dat Kabouter er nu lekker mee kan klauteren en zo!!! veel plezier ervan!
    Groetjes de naaijuf! = )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op een regenachtige, wat zeg ik, stormachtige dag als vandaag is een slobberbroek heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!