zaterdag 9 juli 2011

DWZI de eerste en gelijk ook late editie



Tja, dat krijg je.... Roep je dat je vrijdags iets gaat posten en wordt het zaterdag. Beter laat dan uhhn..nooit?

Daan en Roos zijn een jaar geleden gestart met DWZI geinspireerd door Jill's Today I Saw, waar inmiddels vele bloggers aan meedoen. Ik vind het een leuk handvat om aan de hand daarvan te gaan schrijven. Dussss daar gaaaaannne we dan!

Deze week zag ik...
Snotverjoppie....

Dat kabouter al een flinke lange slungel aan het worden is en bijna niet meer in zijn wiegje past. We hebben denk ik nog een speling van een ruime tien centimeter en dan stopt het wiegjes-tijdperk. Het verbaasde natuurlijk niemand dat we geen dwerg van een kabouter kregen. Maar toch kan ik me verwonderen over zijn lange iele stelten.
Maar goed, gedurende die 10 centimeter die we nog hebben, kan ik hem nog lekker instoppen met dit zelfgemaakte hoesje. Deze stof stamt uit de kleine-Lotjesperiode. Ik ben er altijd verliefd op geweest. Bloemetjes rulez. groen met oranje rulez...en ik kreeg het prachtige stukje stof in mijn bezit. En zo veranderde een enorm laken in een dekbedhoesje. Ik denk dat de reststof wordt omgetoverd in een slaapzakje..

6 opmerkingen:

  1. Geweldig stofje! En die foto, ik smelt helemaal weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is-s-t-ie lief!
    en niks fijners dan beebies in een wieg wat mij betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha! Da's dat 'tafelkleed' dat je van m'n moeder hebt gekregen toch? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja! Lollig he? Oorspronkelijk diende het als laken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht van een achterkleinkind heb ik toch. oma

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!