zondag 29 mei 2011

Gordijnen


En terwijl de pareltjes op mijn voorhoofd staan vanwege mijn nieuw verworven borstontsteking, is er toch nog sprake van een helder moment en wordt de laptop erbij gepakt. Tijd voor een blogje over deze gordijnen. Buurvrouw had ze voor mij geregeld. Want ja, Lotjes grote liefde zijn retro-printjes. Mijn buurvrouw stelde dat zijzelf ook behoorlijk retro was. Misschien dat we daarom graag koffiedrinken :-)
Ik was in ieder geval op slag verliefd. De kleuren passen precies bij onze woonkamer En ze zijn zo goed als nieuw. Amper gebruikt als je het mij vraagt. We moeten alleen nog ringetjes scoren in de winkel en dan kunnen ze opgehangen worden. Kewl!

5 opmerkingen:

  1. Hoi,hoi,erg vervelend je borstontsteking,beterschap,meis,hoop dat het gauw over zal zijn en je gordijnen helemaal geweldig,wij hadden ons huis helemaal in retrostijl ingericht tot voor een jaar of twee geleden zijn we weer eens overgestapt naar iets anders maar ik vindt ze super,...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, kwijl, slurp... Die zijn echt supadupa gaaf zeg! Ik zeg, wij willen een eindfoto zien als ze hangen!!!!
    Meis, doe je rustig aan! Beterschap he :-)

    Lieve groetjes ook aan je heerlijke miniman :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf patroon zeg! Omdat er fris wit in zit, doet het niet zo donker aan.

    (Voel je je inmiddels wat beter?)

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!