woensdag 6 april 2011

Opgeruimd


Pee kreeg de geest. Er moesten weer eens wat dingen weg of op Marktplaats. Alleen maar goed natuurlijk. Dus hij sjorde alles wat vereeuwigd moest worden uit onze niet te betreden schuur. En ik stond klaar met de fotocamera. Ook de oude koelkast gaat het veld ruimen. Hij wordt gedegradeerd tot studentenkoelkast. Het is nogal een piepert en ik moet regelmatig een dweil langs de onderkant halen. Ik houd van een koelkast met meer ruggengraat. En toevallig hadden vrienden er nog een over. Ik bedacht mij geen tweede keer.Sorry fridge.

Ook de stoelen die ik ooit wou opknappen gaan weg, ze zijn blijven steken op ooit. Er zijn een boel dingen die ik inmiddels alsnog opgepakt en afgemaakt heb. Maar deze knappertjes laat ik over aan een ander persoon met een voorliefde voor oude lieve stoeltjes en kasten. Ze ( alle vier) krijgen vast wel een ander bezige-bij-baasje. En zo ging het nog even verder..

Ondertussen werd er ook nog vormgegeven. De band waar Pee in zit, had nog een cd-hoes nodig. Ik kreeg carte blanche, heerlijk..... Zittend iets doen, weliswaar gedoseerd, gaat nog prima. Ontwerpen is iets wat ik naast het filmen ook nog steeds erg graag doe, een heel uitdagende bezigheid. Iets aan de hand van omschrijvingen en steekwoorden, vormgeven en dan maar afwachten of het er genoeg op aansluit. Deze gelegenheid liet ik dan ook niet aan mij voorbij gaan. En het resultaat viel in goede aarde.
Terwijl ik dit zit te typen wordt er in mijn buik volgens mij aan volksdansen gedaan hij neemt de meest rare vormen aan. Ieder zijn ding, man al ga je op ballet, maakt mij niet uit schatje, maar meer ruimte is er gewoon echt niet.
Het is tijd, tijd om te slapen.
*Doet lamp uit* klik-klik.

1 opmerking:

  1. Ben zeer benieuwd naar het ontwerp!

    Heerlijk, afstand doen van dingen die we toch niet meer gebruiken. Kan zo opluchting zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!