dinsdag 22 februari 2011

Trui, het vervolg

Sorry Spike, als je de illusie nog had dat je niet onderaan de ladder stond, is deze bij deze volledig met de grond gelijk gemaakt. Dat kleine krengetje dat pikt zelf s je plek in.
Op de bovenste foto zie je hem chagrijnig kijken. "dat doet ook maar en waar zijn mijn rechten...."
Maar je ziet het proces als we een paar minuten later zijn, dan zie je al een gevalletje acceptatie.
Ik breide ondertussen rustig verder op de bank. De trui begint vorm te krijgen. Het rugpand is nu af. Op naar het voorpand en de mouwtjes.
Uiteraard had ik nu geen zin in een proeflapje. Met als onmiddellijk gevolg dat hij 1 cm breder is dan de bedoeling. En zat ik sneller aan de lengte die ik moest hebben waardoor een streepje kwam te vervallen. Dus het wordt een twee-streperige-trui. Verder had ik geen idee wat ik me bij een lengtemaat 68cm moest voorstellen.. Was dat een maat 68? De trui is in ieder geval uhh, niet voor hele kleine baby's. Maar leuk wordt het wel. We kijken wel hoe het uit pakt. Misschien dat ik me de volgende keer weer kan zetten tot zo'n stom lapje :-)

1 opmerking:

  1. Haha, maat 68 heeft je baby als hij of zij 68 cm is. De meeste baby's zijn rond de 50 cm als ze geboren worden, dus ga maar na..
    Ik vind 't maar wat knap dat je truitjes breit. Ik heb net per ongeluk een truitje gebreid voor Hanne's poesj (ja, ze past er zelf niet meer in) en ik vind het afwerken vre-se-lijk om te doen. Al die vervelende draadjes.. :p

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!