donderdag 17 februari 2011

De lente


Je ziet haar langzaamaan steeds meer de overhand krijgen, de lente.. Het is langer licht, de zonnestraaltjes weten zich door de wolken heen te dringen. Of nog beter, een helderblauwe lucht. Als je er alleen naar kijkt en met je gezicht in het zonnetje staat, waan je je met een beetje inbeeldingsvermogen zelfs in de zomer.. Heerlijk.

Ik greep optimistisch mijn kans: naar buiten met die was! Aan het einde van de dag was het nog niet droog natuurlijk. Maar daar ging het niet om. De wind blies de was omhoog en het zonnetje scheen haar droger. Och, daar kon ik toch intens gelukkig naar kijken. De overbuurman zal wel gedacht hebben, waarom zit dat mens in vredesnaam een foto te maken van haar witte was.... En wat doet die groene theedoek daar??
Poep! Ik vond het wel een kiekje waard!

1 opmerking:

  1. Wapperende was is ZO LEUK! Kijk eens op www.balkonsmetwasgoed.web-log.nl en het vervolg! Deze foto wil ik daar wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!