zaterdag 8 januari 2011

Waren we weer!

Zoveel in mijn hoofd om te schrijven. Maar geen tijd voor gemaakt. En met onder andere mijn verjaardag, alle feestdagen, het bezoek, gereis en gesnaai, een nacht niet slapen, maakte dat het nu tijd was voor....gewoon even aankeutelen. De dag begon voor mij al vrij laat. En Spike maakte het alleen maar later door met een andere hond te ruziƫn om een boomstammetje. Zie je het voor je, zij aan zij rennen, allebei dezelfde stok in het muiltje en grommen maar.

Niet dat ik mij daar druk om kon maken, het andere bazinnetje daar in tegen wel. Ik had alle vertrouwen erin dat er niets zou gebeuren. Maar na 1,5 rondje park, wou ik ook wel weer naar huis. ( Tijdelijke!!!) dementie deed mij er niet aan denken om even iets als "los" te roepen. Toen ze nog bij me liepen. En op afstand werkte natuurlijk niet.. De mevrouw besloot dit te herhalen en Spike liet samen met het andere hondje keurig los. Zij waarschijnlijk met klotsende oksels verder, ik kon alleen maar lachend naar huis lopen. Letterlijk uitgelaten kwamen we thuis.

En terwijl het kacheltje nu door de stevige wind staat te brullen, maak ik nu eindelijk tijd voor een update. Ik heb deze week ook niet stil gezeten. En dankzij Pee, die als stok achter de deur functioneerde, ( ik riep dat ik wou verven maar beginnen zo lastig vond en acuut moest ik alles laten vallen en mijn verfspullen pakken, Pee is van de afdeling nonnonsense, u hoort het..) heb ik sinds tijden weer eens geschilderd. Het is nog niet af. Ik ga nog even bedenken wat ik met de linkerarm ga doen en de achtergrond. Maar jongens, wat fijn om te doen. Een stiekeme passie..

En links van mijn laptopje ligt een nieuw breiproject. Het breien van een vest met dunne wol voor mijzelf heb ik even opzijgelegd, geheimpje; ik houd niet van uithalen.. En daarvoor in de plaats maak ik nu een "manteltje met
capuchon", een patroontje dat ik al surfend vond. Het is van Phildar.com.


Klooi ik nu even verder aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!