maandag 11 oktober 2010

Naailes!!!!!!!! Het is weer tijd voor Naaaaailessssss



En we hebben er zin in.
Vanmiddag ben ik ter voorbereiding alvast braaf aan de slag geweest met mijn nieuwe project, een rok. Zoals al een keer eerder gefabriceerd.

Er was weer een spijkerbroek versleten aan de binnenkant van de bovenbenen. Dus hoppaah, niks geen half werk, broekspijpen eraf knippen en ombouwen maar.
Dit keer ging ik er geen ander stofje tegenaan gooien. Maar hergebruikte ik een ander deel van de broek om het driehoekje aan de voor en achterzijde te dichten.
Ik vind het fijn dat stiekem toch het inzicht komt en ik ook sneller iets in elkaar kan zetten.
Ik lijdt nogal aan drempelvrees. Maar eenmaal bezig vraag ik me dan af waarom ik dat in godsnaam zo vond. En ben ik heerlijk aan het klooien. Nu KAN het ook. Voorheen had ik simpelweg geen tijd.
Een tweede plan is om van het tafelkleed, oud groene achtergrond met bloemen erop, ooit een keer opgeduikeld bij de kringloop, om te toveren tot rok met stretch bovenkant. Ik werd hartelijk uitgelachen bij het zien van het sticksel achterop het tafelkleed. " Leen bakker, daar houd je een leuk huis aan over".

Dus het is nu zeker. Dit wordt de Ode-Aan-De-Leen-Bakker-Rok

1 opmerking:

  1. Super de puper, enne ik zal je minder toe lachen,maarLeen Bakker houden we erin!

    Liefs Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!