vrijdag 7 mei 2010

Pizzzaaaaaaaaaa


Het is weekend, pff het is weekend. En ik was er wel een beetje aan toe. Soms zit het heel erg mee en soms heel erg tegen en dat kan elkaar in rap tempo opvolgen. Maar hier vertel ik vast niets nieuws..
Affijn. Het is weekend. Had ik dat al gezegd?
Pee en ik keken naar het lijstje met mogelijke recepten om te gaan koken. "Waaaaaaaaaaaat, eten we vandaag"? Tezamen hieven wij onze wenkbrauwen op om de tune kracht bij te zetten die van boven klonk.
"laten we pizza maken" opperde Pee. Met gezonde weerstand, want het laatste waar ik na bankzitten na mijn werk zin in heb is nog koken, stemde ik toe. Oh? Jij gaat het maken, OKE! en maakte rechtsomkeer. Echter, mijn trek werd groter. En ik wist dat Pee al bijna om viel van de honger. Dus ik besloot toch even in de keuken te loeren. Ja hoor, ik ga wel even deegrollen...
En voor ik het wist werden er allerlei vormpjes de bakplaat opgeslingerd. Wat een pizzafeest. De mozzerella, zelfgemaakte pesto, kaas, olijfjes peper en zout slingerde je om de oren. En voor Pee wat spekjes.

Yummie


En het eindresultaat: en vrije interpretatie van dit recept

* (zonder kumara , cheddar en het magere deel van de melk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!