vrijdag 19 maart 2010

Vliegen

Lotje is druk, heel druk.. En het bloggen, tja...dat schiet er dan wel eens bij in. Spreekwoordelijk dan. Want ik houd niet van schieten, van welke vorm van agressiviteit dan ook. Maar dit terzijde..
De tijd gaat zitten in het werken aan prachtige filmpjes. Een heeeeeele grote serie. We werken er al maaaaaaaaaaaanden aan. En we gaan richting de afronding.. Maar de tijd wordt ook gevuld met werken bij de kindjes. Ik ben tijdelijk een drukke fulltimer. Voor menig mens normaal, maar dan gevuld door 1 baan ipv twee.
Het is hard werken, zwoegen en soms denk je even....ik zou toch wel even iets meer tijd willen hebben om bijvoorbeeld mijn breiwerkje af te maken (het rugpand is nu op 4 toeren bijna klaar). Maar dat zijn maar kleine momentjes. Het grootste deel van de tijd voel ik dat ik bof met al die ervaringen en met al dat werk wat ik leuk vind. Want ik maak nogal eens wat mee..
Geloof me, ik heb niet de ambitie altijd maar full-time te werken. Lotje is van de afdeling ik werk om te leven en niet andersom. Maar af en toe goed druk zijn is niet verkeerd. Zo lang het maar tijdelijk is vind ik het prima..
En met de lente die net begonnen is, de grond die zacht begint te worden, ben ik eventjes naar mijn favoriete koopjes winkel gegaan, alwaar ik drie kweekbakken gekocht heb. Klaar om gevuld te worden... Nu is het een kwestie van voor de brievenbus liggen totdat de zaadjes in een envelop op de mat vallen... Wat staat er dit jaar op het menu? Pompoenen, komkommers, augurken, bonen, sla, dille, kamille, koriander... En nog meer maar dat ben ik even kwijt...
Maar eerst nog even geduld....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iets te roepen? Deel het!