donderdag 21 januari 2010

Voedingskussen - het vervolg-

Waarde lezers, tussen de bedrijven door ( en het moet gezegd, dat zijn er op het moment nogal wat), kan ik jullie vertellen dat het voedingskussen al lang en breed af was en zelfs al in gebruik is genomen. Niet door mijzelf en mijn denkbeeldige kind. Nee, door mijn allerjongste, prachtige nichtje.
Het vullen van het voedingskussen had nogal wat voeten in de aarde. Voornamelijk het opstofzuigen van de witte mannetjes die er van tussen gingen. Hun vrijheid was van korte duur zullen we maar zeggen na kennismaking met het vacuümmonster. Ik merk dat al pielend, het maken van iets met de naaimasjien steeds gemakkelijker gaat. Uiteraard gaat niet alles volgens het boekje.
Maar uiteindelijk komen we er wel! Het
voedingskussen bestaat uit vulling plus sloop en de hoes met bloemetjes.
Op naar het volgende project!












3 opmerkingen:

  1. En hij is geweldig! Hanne vindt de bloemetjes er op uitzonderlijk boeiend ook! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo Lot! Ik vind m geweldig! Wauw wat een project was dat.. het prinsesje op de erwt is inderdaad ook prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Mijke: Ik dacht dat het nog net kon qua prikkels voor Hanne. Gelukkig dat de praktijk ook zo uitwerkt! Vind het wel leuk dat ik haar gelijk even op mijn blogje kon tonen

    @ Knofje; je kewl he? Ik zat net ook al te kijken dat het wel wat magisch had, zo'n klein mooie meisje met zo'n kussen eromheen :)
    Het leuke aan naaien is dat je zelf alles kunt bepalen, wat welke stof, welke rits, knoopjes. Alles is persoonlijk...

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!