zondag 24 januari 2010

De dikke vegetarier!


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Lotje heeft de dikke vegetarier in haar bezit! "Heb ik gekrijgt voor mijn jaardag" zei ze, inmiddels tijdelijk getransformeerd naar een juichende kleuter.
Ohhh, wauwie. En wat is ie zwaar en groot en zwaar en mooi en en en en....
Wat is hij mooi!
Juist, in mijn nopjes dus!
Allemaal nieuwe gerechten om uit te proberen. Was jij vegetarisch dan? Ja, zo zou je het wel kunnen noemen ja. En dat bevalt goed. Maar de ervaring leerde dat echt goede recepten niet altijd makkelijk te vinden waren. Want wat iemand bestempeld als "goed"en het op het internet gooide, was eigelijk 9 van de 10 keer een "mwa". Dan vond ik er te weinig smaak en daar doen we het natuurlijk niet voor.
Gisteren al een lekkere ovenschotel eruit gemaakt. Mjammie!
Me liky!

3 opmerkingen:

  1. BAH!!!!! *stopt vingers in de oren en zingt heel hard lalalalalalalala* , ik is jaloers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was jij jarig dan?! En dat heb je niet eens even gemeld, tssss.
    *zingt nu even het langzalzeleven voor lot*
    Maar, hij is mooi! Ga je nog eens een receptje posten? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neen Knofje, niet gedaan. Bescheiden he? Kan een mens sieren... Maar dank voor je zingsels :D Ze kwamen mijn oren luid en duidelijk binnen. En als ik me niet vergis, sjoepsjoewaaaa-den de krielkipjes mee...
    Als ik een topper van een recept tegen kom, zal ik aan je denken en een post doen.

    @ mamamuis: jij ook al aan het zingen? Dat lalalal liedjes is wel zooooo 2009..

    BeantwoordenVerwijderen

Iets te roepen? Deel het!